آخرین اخبار
کد مطلب: 146896
ياداشت:
چرا بايد هر لحظه بياد شهيد سليماني باشيم؟
تاریخ انتشار : 1401/01/20 13:32:21
نمایش : 785
قطعا يکي از بزرگ‌ترين و تاثيرگذارترين افراد تاريخ اين سرزمين سردار سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني است، سردار دل‌ها بيادماندني‌ترين و کاريزماترين چهره مردمي ايران و جهان حداقل در يک قرن معاصر است.
به گزارش سلام لردگان؛ محمد رضا عسکري ارمندي پژوهشگر سياسي و مدرس سواد رسانه اي در يادداشتي نوشت:


قطعا يکي از بزرگ‌ترين و تاثيرگذارترين افراد تاريخ اين سرزمين سردار سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني است، سردار دل‌ها بيادماندني‌ترين و کاريزماترين چهره مردمي ايران و جهان حداقل در يک قرن معاصر است.

با گذشت بيش از دو سال از شهادت سردار محور مقاومت اما مردم در ايران و حتي برخي کشورهاي ديگر همچنان بياد شهيد سليماني هستند و قطعا تنها دليل آن به شخصيت بزرگ حاج قاسم برمي‌گردد، در واقع حرکت در مسير کاملا الهي با هدف رضايت پروردگار يکتا در راستاي نجات بشريت از چنگ يکي از بي‌رحم‌ترين و جنايتکارترين تفکرهاي کل تاريخ (تفکر تکفيري _ تروريستي داعشي)، مرد ميدان را تبديل به ماندگارترين چهره براي ملت‌هاي مظلوم جهان کرده است.

با نگاهي ساده در شبکه‌هاي اجتماعي مي‌بينيم که چگونه کاربران به‌صورت خودجوش کليپ‌ها، تصاوير و... از حاج قاسم سليماني را به اشتراک مي‌گذارند و اين احساسات بزرگ بياد سردار دل‌ها بودن نشان از اين است که انسان‌هاي خردمند و با وجدان با تمام وجود سردار جهان اسلام را شناختند و اين همان حق و حقيقتي است که در برابر باطل خودنمايي مي‌کند.

حاج قاسم هنوز زنده است، چراکه هنوز هم در اين دنيا انسان‌هايي هستند که پيرو حق باشند و به عبارتي رسالت شهيد سليماني يادآوري شجاعت، ايثار و حقيقت براي متفکران است، شايد در ترسناک‌ترين لحظه هايي که داعش براي بشريت بوجود آورد و قلب قوي ترين انسان‌ها نيز از وجود جنايات اين افراد به درد آمده بود و در شرايطي که نااميدي و ترس بر جهان انسان عصر جديد حاکم شده بود کمتر کسي تصور مي‌کرد مردي پرورش يافته مکتب عاشورايي و محصول انقلاب اسلامي پرچم يزيديان را بر زمين بزند اما اين يک حقيقت تاريخي است که شهيد سليماني با اراده الهي موفق به انجام آن شد.

حالا پاسخ به اين سوال ساده‌تر مي‌شود، چرا بايد هر لحظه بياد سردار شهيد سليماني باشيم؟ مقام معظم رهبري در تعبيري زيبا شهيد سليماني را "رفيق خوشبخت ما" مي‌نامد، بنابراين شايد بياد رفيق بودن تنها کاري است که ما انسان‌ها پس از شهادت قهرمان بشريت در راستاي قدرداني از سال‌ها مجاهدت، فداکاري و ايثار ايشان مي‌توانيم داشته باشيم.

شهيد سليماني يکي از بزرگترين شخصيت‌هاي تاريخ است، شخصيتي محبوب براي هر انساني در هر سن و سالي، بنابراين بايد هر لحظه بياد حاج قاسم باشيم و شايد بزرگترين مسئوليت ما شناخت سردار دل‌ها به نسل جوان است.

توصيه دلنشين شهيد حاج قاسم سليماني؛
ما بايد به اين راه خودمان و به درايت و حکمت رهبرخودمان اطمينان داشته باشيم؛ قدر اين حکمت‌ها را و قدر اين رهنمودهاي رهبري را بدانيم...
از خدا مي‌خواهيم از عمر ما بردارد و بر عمر او بيفزايد و او را تا ظهور حضرت مهدي(عج)، براي همه ما حفظ کند.

انتهاي پيام/1020ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس